21 Mayıs 2018 Pazartesi

BTC - USD ANALİZ

Merhabalar
Yaklaşık 10 gündür İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI sınavına gireceğim için paylaşım yapamıyordum. Çünkü piyasa dinamik ve sürekli takip gerektiriyor. 5-6 aydır hazırlandığım bir sınavın son günlerinde ilgisiz olmak istemedim ve yaklaşık 3-4 gün daha dinlenip sonrasında analizlerimi non-stop paylaşacağım.

Yine de süreci uzatmak istemedim bir kaç ekran görüntüsü alayım dedim.

Yukarıdaki grafik 1 günlük zaman dilimine ait yaklaşık 2 aylık bir grafik. Görüldüğü gibi YEŞİL Kanal içinde hareket etmiştir. 2 gün önce de yesil kanalın dibinden destek bulup artışa geçmiştir fakat 5 Mayıs günü kanalın üst noktasından aşağı yönlü bir hareket başlamış ve o harekette KOYU MAVİ kanal içerisinde devam ediyor.  Gördüğümüz gibi düşüş kanalı ile yükseliş kanalı çok dar bir alanda kesişiyor... YA 8650$ LERİN ÜSTÜNE ÇIKACAK VE DÜŞÜŞ KANALINI KIRACAK YA DA 8100$ ALTINA GİDECEK VE YEŞİL KANALI KIRIP HIZLI BİR DÜŞÜŞ GERÇEKLEŞECEK. 
DÜŞÜŞ OLURSA KOYU MAVİ KANALIN DİP NOKTASI BU GÜNLER İÇİN 7450 $ SEVİYELERİDİR.  YEŞİL KANALIN ÜST NOKTASI İSE 10500 $ SEVİYESİDİR. 
(BÜYÜK FOTOĞRAF)

4 saatlik grafiğe baktığımızda yine ana kanalımız YEŞİL kanal şuan onun tepe seviyesine yakınız. Buradan aşağı dönebilir ya da kanalı kırarsa yükselis hareketi gelebilir. Bununla birlikte yaklaşık 7900$ seviyesinden kanalın dibinden destek bulmuş ve KOYU MAVİ yükseliş kanalı oluşmuştur. Koyu mavi kanalın aralığı yaklaşık 300$ dır ve şuan için 8650$ üst, 8320$ ise alt sınırımızdır.  Şayet 8320 dolar altında doğru hacimli bir düşüş olursa yükseliş kanalını aşağı kırdı diyebiliriz ve yeşil kanalın alt noktası olan 7750$ ları görebiliriz.  



Bu da bana ait olmayan fakat dikkatimi çeken bir analiz. Görüldüğü gibi şayet beyaz yükseliş kanalı aşağı kırılırsa ki  bu kanalın alt noktası şuan için yaklaşık 8350$ seviyesine denk geliyor önce 8100 sonra 7700 seviyelerinde destek bulur diyor.  Dikkatli olmakta fayda var. 

Yatırım Tavsiyesi Değildir. Eğitim Amaçlıdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BTC - USD ANALİZ

Merhabalar Yaklaşık 10 gündür İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI sınavına gireceğim için paylaşım yapamıyordum. Çünkü piyasa dinamik ve sürekli takip g...