6 Mayıs 2018 Pazar

LTC ANALİZİ

Arkadaşlar Merhaba
Bugün çok mutlu olduğum harika bir gün geçirdim ve yaklaşık 1 saat kadar önce eve gelebildim. Dün bazı platformlarda fikrimi soran arkadaşlara yarın sizler için güzel bir analiz yapacağım demiştim ancak habersiz gelen çok değerli misafirlerimle ilgilenmek zorunda kaldım ama elbette sözümü tutmadan da  uyuyamazdım :) Analizleri yapmak, teknik olarak çizmek vakit alacağından değer  verdiğim bu konu da iyi olduğuna inandığım arkadaşlarımın analizlerine göz attım. Bugün bir değişiklik yapacağım, fikrine katıldığım arkadaşlarımın analizlerini paylaşacağım.

Gelelim LTC Analizine:


Bu grafikten de anlaşılacağı üzere hem btc hemde usd bazında düşüş kanalını yukarı yönlü kırmış bulunuyoruz. Fibonacci ile elde edilen değerlere göre oluşabilecek destek direnc seviyeleri ve hedefler resimde bulunmaktadır. .


Bu da artışın 2 gün önceye ait direnc kırılmadan önceki analize ait. Bununda hedef açısından yardımcı olacagını düşündügüm için paylasmak istedim. Siyah çizgilerle belirttiğimiz sınır üstünde kapanıs yapmadıkca yükselis trendi devam edecektir. 

Yatırım Tavsiyesi Değildir. Eğitim Amaçlıdır. 
İyi Geceler Bol Kazançlar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BTC - USD ANALİZ

Merhabalar Yaklaşık 10 gündür İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI sınavına gireceğim için paylaşım yapamıyordum. Çünkü piyasa dinamik ve sürekli takip g...