6 Mayıs 2018 Pazar

BTC USD ANALİZİ

Arkadaşlar Merhaba
Bugün çok mutlu olduğum harika bir gün geçirdim ve yaklaşık 1 saat kadar önce eve gelebildim. Dün bazı platformlarda fikrimi soran arkadaşlara yarın sizler için güzel bir analiz yapacağım demiştim ancak habersiz gelen çok değerli misafirlerimle ilgilenmek zorunda kaldım ama elbette sözümü tutmadan da  uyuyamazdım :) Analizleri yapmak, teknik olarak çizmek vakit alacağından değer  verdiğim bu konu da iyi olduğuna inandığım arkadaşlarımın analizlerine göz attım. Bugün bir değişiklik yapacağım, fikrine katıldığım arkadaşlarımın analizlerini paylaşacağım.

Gelelim BTC USD ANALİZİNE;


Analizden de anlaşıldığı üzere çanak formasyonu oluşmasını bekleniyor ve mavi noktalar arasında bir yükselis kanalı çizilmiş, o yükselis kanadı aşagı yönde kırılmadıkca yükselis devam edecektir beklentisi söz konusu ayrıca hedefler grafik üzerinde belirtilmiştir. Olası bu senaryo benimde hosuma gitti.
Aşağı yukarı bu da bir önceki grafik ile ilk 2 hedefin degerleri aynı fakat bu biraz daha uzun vade olduğu için hedefler biraz daha uzun vadeli hedefler. Bu grafik içinde siyah çizgilerin altında kapanış yapmadıkça yükseliş trendinin devam edeceği beklentisi vardır.

Yararlı Olmasını Diliyorum .
İyi Geceler
Yatırım Tavsiyesi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BTC - USD ANALİZ

Merhabalar Yaklaşık 10 gündür İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI sınavına gireceğim için paylaşım yapamıyordum. Çünkü piyasa dinamik ve sürekli takip g...