10 Mayıs 2018 Perşembe

LTC - USD ANALİZİ

Farklı platformlarda paylaşım yapıyorum ve hepsine birlikte yetişmem pek mümkün olmuyor, daha aktif platformlarda paylaşım yaptığım için blogta bir şey paylaşamıyordum 4-5 gündür.
Pc den analiz yaptığım için doğrudan ekran görüntüsü alıp blog a koymak istedim. 

Analizlerimde şunu gördüm yönü kestirmek icin müneccim olmak lazım zira 1 saatlik al diyorsa 4 saatlik sat diyor 1 günlükte bir indikatör al diyor digeri sat diyor falan ama net olan bir şey var. PİYASA BİR YÖNE PATLAYACAK!  Ekran görüntülerinden göreceksiniz kanallar cok yakında çakışıyor hep.

Yukarıdaki günlük grafige bakarsak yaklaşık 6 nisanda yesil kanalın alt noktasından aldıgı destekle 6 mayısta zirve yapmıs ve oradan aşagı dönmeye baslamıs. Ve kullandıgım bütün indikatörler macd haric düsüs gösteriyor. 


4 Saatlige gelince en son 2 mayısta yesil kanalın alt noktasında destek alan ltc 6 mayısta zirve yapmıs ve oradan beri lacivert kanalın icinde  düzenli olarak düşmekte, şuan alttaki yesil kanalın dip noktasına yakın ve lacivert kanalın üst noktasını geçmee calısıyor. 



Bir saatlige gelince burada durum yine cok sıkıntı, 4 mayıstan beri icinde oldugu yesil düsüs kanalının üst seviyelerine yakın ve direncle karşılaşmış tekrar düşüşe geçmiş. 

Yatırım Tavsiyesi Değildir. Eğitim Amaçlıdır. 

TEMKİNLİ OLMAKTA FAYDA VAR! 

Belki grafiklerde görüp merak etmişsinizdir sell ve buy fiyatı var ve arada yaklasık 9-10 dolar arası bir fark var. Verileri ücretsiz olarak edindigim firmanın demo hesabının kurları bunlar piyasa fiyatı dogrudan onların aritmetik ortalamasıdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BTC - USD ANALİZ

Merhabalar Yaklaşık 10 gündür İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI sınavına gireceğim için paylaşım yapamıyordum. Çünkü piyasa dinamik ve sürekli takip g...